“Lana del Rey’s outfit is a whirlwind of nonsensical fuggery” links

What the fug is Lana del Rey wearing?! [Go Fug Yourself]
What the fug is Hayden Panettiere wearing?! [Moe Jackson]
Michelle Obama got highlights. They’re meh. [Evil Beet]
That jackass Montana judge apologized for his rape comments. [CDAN]
Colonel Meow is your new Grumpy Cat. Bow down. [Jezebel]
Jamie Lynn Sigler welcomes baby boy Beau. [Bitten & Bound]
Is Kris Jenner meeting with divorce lawyers behind Khloe’s back? [Reality Tea]
Tea Partier Joe Walsh has some thoughts about race. [Bossip]
Photos from Courtney Love’s Troubadour show. [PopBytes]
Lisa Kudrow & Matt LeBlanc reunite! [Seriously OMG WTF]
Report: Haters gonna hate no matter what. [The Frisky]
This band does sound totally ‘80s. [OMG Blog]
Reese Witherspoon’s cute & casual look. [Yeeeah]
Here’s Lady Gaga’s “running out to Mickey D’s” ensemble. [Life & Style]
Pamela Anderson is going to run the NYC marathon? [Limelife]
Courtney Stodden doesn’t know how to do the dishes. [Hollywood Rag]

 

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.

36 Responses to ““Lana del Rey’s outfit is a whirlwind of nonsensical fuggery” links”

Comments are Closed

We close comments on older posts to fight comment spam.

  1. MeowuiRose says:

    Grumpy Cat Forever!!!!!!! (I do enjoy Colonel Meow).

  2. bns says:

    I love her music. My favorites are Hollywood, Carmen, and Video Games.

  3. Obvious says:

    While I’m grateful you covered Flynn’s Buzzfeed post, next time can we get a post devoted to him? He is seriously the coolest celeb dog of all time-George and is mohawk don’t hold a candle to him.

    The fact i’m on this tangent really frightens me. *puts down the coffee*

  4. elkiddo says:

    Wow that looks like the male version of Lana Del Ray attempting cross dressing.

  5. CaribbeanLaura says:

    Who is this chick? I have never heard any of her songs, is she any good?

  6. ParisPucker says:

    She can wear whatever she wants! Her voice and music is a slice of heaven..

  7. Kiddo says:

    I love, Lana del Rey’s outfit is a whirlwind of nonsensical fuggery.
    That is much too perfect to attempt to add anything. Well done Kaiser.

  8. shady says:

    I’m shocked that CB never covered the latest ex COS beauty claiming to have been a Cruise wife audition!

  9. Kemper says:

    It looks like she raided the Robsten hamper leftovers.

  10. wonderwoman21 says:

    Fuck yeah Courtney Love! I’ve seen her live too, the woman is a great entertainer and performer. Hole FTW!

  11. Brooke says:

    someone’s been in vanessa hudgens’ closet

  12. Kim1 says:

    Fergie had son , Axl
    Clint Eastwood separates from wife

  13. stace says:

    I actually love what she’s wearing

  14. Janey says:

    Damn lady gaga looks hot lately

  15. Thiajoka says:

    Colonel Meow has ALWAYS been my grumpy cat. #SpreadTheFrown

  16. d b says:

    You know what completes a grunge look? False eyelashes :)

  17. Jackie Jormp Jomp (formerly Zelda) says:

    Her upper lip looks so painful.
    Painful and terrible.

  18. Michele says:

    Well at least she’s not half naked. Love her no matter what, she’s talented.

  19. Jag says:

    Did you see that Fergie and Josh Duhamel had a baby boy and named him Axl Jack? They should’ve named him Car Parts or something instead. ;p

  20. MegG says:

    Why does Lana get critized for being manufactured? I don’t see how she’s any different from any other band/singer who’s manufactured

  21. Tisha says:

    I love me some Lana AND Fiona, Courtney and Tori. :D

    That said, I’m sorry but does anyone else notice that Lana has some upper lip fuzz or is it just the lighting? I suck at being able to distinguish shit like that. :/